lørdag 23. november 2013

Kort og Godt..et enkelt julekort ;)


Jeg er ennå å rydder opp i restepapirene mine, og som jeg sa tidligere, så kaster jeg ingenting..noe dette kortet kanskje viser, for i front (litt vanskelig å se) er det 3 remser av papirark, fra Kort og Godt, og den vakre "Tattered Poinsettia" blomsten er stanset ut i rester fra de rød-og grønne julearkene, også fra K&G ;)
Herlig å føle at man bruker så mye som mulig av det man har kjøpt eller fått♥♥.

Alt på kortet, bortsett fra dies og punch, er fra Kort og Godt.

Ellers består kortet kun av hvit Bazill, og jeg har embosset fronten med embossingsfolder fra Spellbinders.
Jeg har også "frisket" opp den røde og grønne fargen litt, med Distress Stain, og svertet kantene litt med Vintage Photo-distress ink pad..sprayet på litt vann og tørket med varmepistolen.

Frontpanelet og den ene remsen er festet med 3d-tape, for å få litt mer "liv" i kortet;)
Snøflakene er stanset ut med Martha Stewart punch, og limt på noen nydelige halvperler-i perlemor,  som det skinner så fint av♥

Inne i kortet har jeg brukt ferdige diecut-sirklerog tekst-stempel fra platen M-131.

Baksiden skulle egentlig bli forsiden, og jeg farget embossing-folderen med Distress ink pad-Pumic Stone, før jeg kjørte det igjennom maskinen, men synes ikke det ble så fint..så da ble det baksiden, hehe;))

Takk for at du besøkte bloggen og jeg ønsker eg en fortsatt fin helg♥
Ellen
*
Produkter fra Hobbyhagen:

Ingen kommentarer: