fredag 19. april 2013

Konfirmasjonskort til jente, Tim Holtz inspirert!;)

Hei bloggverden:)
Jeg er visst i det shabby chic hjørnet for tiden, og koser meg med det!;)
Dette er et kort, som jeg lager til HobbyHagen, som en inspirasjon til alle konfirmasjoner som kommer på løpende bånd fremover nå.
Papirerene jeg har brukt, er fra Majas design-Vintage spring basic-3th, 4th, 7th of May.
Alle kanter er rufset og sydd med maskin. Sprayet litt "White Linen" fra Dylusion på det, men kunne nok sprayet mer;)
"Vintage Typewritere" er en dies, fra Tim H., den er stanset ut i både chipboard og et av arkene som er brukt på kortet, og den er malt med Distress Paint-Picket Fence
På "tastaturet" har jeg lagt på-Liquid Pearl-Lavender Lace
Så har jeg distresset alt med Distress ink-Victorian Velvet
Alle tekstene som er stemplet er fra Kort og Godt.

"Strimmelen" med tekst øverst, er fra den nederste delen av Maja D arket.

Teksten er fra Kort og Godt's -S 229, og jeg har kuttet litt ekstra i chipboarden, slik at "papiret med tekst" kan rulles opp.


Selvlaget blomst, som er stanset ut med-"Mini Tattered Floral Set (stanset ut 3 små og 3 store) i Tissue Wrap-Terminology, 
sprayet med Glimmermist-Tattered Rose og Pale Pink", (og litt Coffee for å ta opp noe av det brune i arkene, og kartongen)
krøllet de sammen, tørket med pistolen..og festet de med en brads i midten, for så å lime på en perle;) 
Synes den ble ordentlig fin jeg, så dette vil jeg gjøre mer:)




Festet en "Hinge clip", (dabbet litt med Distress Paint-Picket Fence) og hengte på et metal-sølvhjerte


Disse herlige tekstene/ordene, som man kan sette sammen som man vil, er "Remnant rub'ons -Words" fra Tim Holtz, og de var veldig greie å få på, uten at "resten" av ordene ble med;)

En av mine vakre favoritttekster, fra Kort og Godt-S 155
Sommerfulglene er stanset ut med Alterations Movers and Shapers Mini Butterflies.

På den andre siden inne i kortet har jeg laget en lomme, stanset ut med "Pocket Envelope", og den er kjempefin til å ha en pengegave og tag for personlig hilsen i.

Nok noen ord fra Tim Holtz-"rubon's Words"
Love them♥..

Her er litt av tag'en jeg laget for personlig hilsen, og festet "Hanger Clips" en som skal brukes til å feste sedler med;)


"Typewriteren", som er stanset ut i både designpapiret og chipboard, er festet med 3d foam 1,5 cm.
*
Alt på kortet, som kan sees i butikken, er fra HobbyHagen, sammen med mange andre lekre og inspirasjonsrike prosjekter fra vårt dyktige og allsidige DT♥.
*
*
Ønsker dere en vakker dag og en koselig helg♥
Ellen

Ingen kommentarer: