fredag 2. desember 2016

Memory Box julekrans

Det enkle er også helt ok.


Her får jeg si at jeg har prøvd meg på embossing.


Stemplet, drysset over embossing-pulver 
og smeltet med varmluftpistol.
Resultatet ble litt så der, 
og etter nærmere ettertanke så skjønner jeg hvorfor.


Jeg hadde en ide om å oppbevare embossing-pulveret mitt
 i en større boks. Lurt det, men erfarte
 at man ikke må  blande klart og hvitt pulver i samme boks :-)


Embossing effekten ble ikke så tydelig som forventet, 
og løsningen ble å tegne opp strekene med hvit Gel-penn.
Bladene er malt med glitterpenn.

... men sluttresultatet synes jeg ble riktig så fint :-)
Håper noen lar seg glede av kortet tross alt.


Materiell:
Kortet er laget i str. 15x15cm
pynt: halvperler - Papirdesign - krystaller
halvperler - perlemor
gelpenn - Gelly Roll - White
utstyr: Tim Holtz - stansemaskin - Vagabond
Tim Holtz - varmluftpistol
teknikk: embossing

Ha en fin fin dag.
Marina

1 kommentar:

Anne-Eddie sa...

Kortet var riktig så lekkert! Ikke alltid det blir som forventet, hva kan vel det bety..når det ble så flott som dette ! Klem ;)