lørdag 2. november 2013

Glitrende Julekort

Det går fort mot jul nå, men jeg er godt i rute med kortene ;)

Et julekort som er laget av de delikate shabby-hvite papirene fra Kort og Godt..
Diesen i midten er fra Memory Box-Clowing candles og den har jeg embosset med de nye lekre glitteret fra Ranger- Tim Holtz-..og liker godt den effekten, for jeg er ikke så veldig glad i glitter, men dette smelter ikke sammen, ;)
Rammen rundt er Ornate Frame, som jeg har embosset med Stampendous-Shabby White
Har lagt litt osteklut under, og tatt på litt "snø"

Bladene er stanset ut med Tim Holtz-Sizzlitz-Festive Greenery i Kraft Core, som jeg pusset før jeg stanset dem ut. De nydelige rosene, som er så fine i fargene/fasong til vintage/shabby er også fra Kort og Godt.
Det ble mye glitter og snø på dette kortet ;)



Alle tekstene er fra Kort og Godt, og rammen rundt er fra Spellbinders

Festet rammen og "lysene" på 3d tape.
*
Ha en fin dag
Ellen

Produkter som er brukt:

Ingen kommentarer: