tirsdag 26. november 2013

Engler synger høyt i kort

Det blir noe ensformige innlegg her hos meg om dagene, men det går i julekort, pakkelapper osv, og jeg prøver å få brukt opp det meste av restepapirene, så jeg med god samvittighet kan shoppe nye♥♥;))
*
Har laget en pakkelapp, men den kan også kombineres med et lite julekort, da jeg har gjemt en liten tag til å skrive noen personlige ord på.
Arkene er en fin blanding av Wintertime in Swedish Lapland, og "Waiting for Santa II  "
Alle stempeltekster er fra Kort og Godt, og det er den nydelige blonden og blomstene også.

Motivet er klippet ut av "From Grandmas Attic ~ tinted ~ Christmas", og vingene er stanset ut i arket-Christmas Bell, med Tim H-"Layered wings" dies..og den er såå nydelig, synes jeg♥

Limte på Silver tinsel, fra T.H. før jeg festet Seambåndet, et lite med kjekt tips min kjære og dyktige venn, Anne Kristine delte med oss, og har du ikke vært inne å besøkt henne, så MÅ du ta en liten "reise i bloggen" hennes, for det er en utrolig inspirasjonsrik blogg, med de lekreste nostalgiske , vintage/prosjekter♥♥..

En lite skjult tag, som er kjekk å ha for å skrive en koselig julehilsen på. Den er festet med Tim Holtz ideaology-Gem Clips
En paper doily og osteklut er limt på bak motivet
Festet vingene sammen med 3d puter, og et samme med motivet, men i mindre størrelse.
  
Baksiden av tag'en, med det vakre arket-Waiting for Santa II 12x12 ~ Angel greeting (glad jeg har spart på disse♥) og denne teksten passet så fint sammen med motivet♥
Sprayet over med Perfect Pearl-Heiroom Gold, og liker det litt "eldete utseende" den gir.

Seambåndet er farget med Distress Stain-Pumic Stone, Old Paper og litt av Frayed Burlap.+ masse vann og krøllet før jeg tørket den med varmluftpistolen.
*
*
Ønsker deg en fin dag♥
Ellen
*
Produkter fra Hobby Hagen

Ingen kommentarer: