mandag 28. mai 2012

Friendship-tag

Jeg har laget en tag, kombinert med Tim H. teknikker og et Magnolia motiv, fargelagt med Copic's for en stund siden!:)
Siden vi har hatt deilige sommerdager her nå, så måtte jeg fotografere tag'en ute..sammen med duftende Lavendel♥
*
På selve tagen-#8, .stemplet jeg først  Tim Holtz.Wallpaper med Dabber-Snow Cap, tørket dette, og Distresset oppå med forskjellige Distress ink.bla. den nye lekre fargen fra Sesonal Limited collection Spring-Shaded lilac♥♥!
Sommerfuglene på siden er stanset ut i Pion Design papir-Minnenas ateljé-rosa fjäril, med Tim Holtz Buttflight dies.
Den vakre blonden er fra Hobbyhagensom det meste på denne tag'en, hihi!:)


  Denne.idea-ology Ornate Plate.fra T.H, malte jeg først med Dabber snoc cap, deretter med Crackle Paint hvit, for så å emsbosse den med UTE..(hadde liiitt korn fra Embossings pulveret-Vintage Photo, og likte den hvite m litt rustne effekten det fikk!:)
Inni er det chit chat ord-friendship, og der hadde jeg to omganger med Glossy accent..for så å gjøre en liten accidet, hhi..og brukte Crackle Paint.Clear på siste strøket, men det ble om enda bedre, synes jeg!:)



Den vakre svalen er fra Adorments charms, og jeg har spart den i evigheter, siden dette er den eneste jeg har/hadde;D, men nå måtte jeg bruke den, og festet den til tagen med en Wire Pins".

Så til vakre Tilda da.."Sitting here waitng for you♥" (husker ikke hva hun heter). 
Klippet henne ut, og satt på 3d puter.
De vakre blomster borden hun sitter på, er fra Pion design, Sagaen om våren-Klippark (ja, jeg sparer på alle seriene, og vil ikke gå tom♥;D)

Blomstene er stanset ut med 

Seam bånd, farget med Distress ink, og festet et nydelig sølvhjerte fra Kort og Godt, og en vakker perle-Tim Holtz-Baubles
Ellers har jeg dabbet litt rundt på blomstene med Dabber-Silver, og de små sweetheart blomstene, er fra WOC, samme som Seam båndet!.

Ha en deilig pinse fortsatt♥.
Klem, Ellen

Ingen kommentarer: