onsdag 23. mai 2012

"En skål for dere to"♥:)

Jeg laget for en stund siden et bryllupskort, med papirer fra Pion Design- Minnenas Ateljé-Ros, Rosenhav, Små blad  Rosa ornamentBårder og Klippark, herlig motiv fra Bildmålarna,-"Bli min engel" stempler fra Kort og Godt, bånd og blomster fraWOC!


Motivet heter "Bli min engel", og jeg har brukt skisse, laget av Marianne hos Pion Design.


Bak motivet er det en tag, med tekst fra Kort og Godt!:)

"Hjerteblad" dies, fra Magnolia, og sommerfuglene er klippet ut fra Klipparket til Pion Design!:)

På innsiden har jeg stanset ut Doily Lace dies fra Cheery Lynn.

Nok en skjult tag, med plass til personlig hilsen!:)

Alle kanter er sydd med symaskin.

Baksiden med tekst fra NSS.



Husk, at om du legger deg til som følger, og deler denne siden videre til bloggen din, eller FB, så er du med i en trekning av en flott premie..så fort de første 100 følgere er nådd!!:)
Det burde være mulig, for Hobbyhagen har allerede over 300 medlemmer på bare FB siden sin..woow♥!!:)

Alt på kortet er kjøpt hos Hobbyhagen, som sender også!
*
Ha en deilig sommerdag, der du er♥!
Klem, Ellen

Ingen kommentarer: