tirsdag 15. mai 2012

Et vennekort med Sarah Kay motiv♥

Hei!:)
Denne gangen har jeg laget et Criss Cross kort, og på 
kortet mitt har jeg brukt et nydelig motiv fra Sarah Kay, og det er fargelagt med Copics♥!:)

De nydelige papirene jeg har brukt er fra Kort og Godt, og heter Blomsterglede.-Liljekonvall..Sommerfuglene er klippet ut av et "sommerfugl klippeark" fra sammen produsent.
Det ble et criss cross kort denne gangen (og ja..jeg klarte i farta å legge det vakre motivet på arket feil vei;D)


 På toppen har jeg stanset ut "Butterflight", fra Tm H. dies, og distresset kantene med litt "Bundled sage".
Seam båndet er farget i sammeDistress  farge.
Papirblonden langs kantene er en av de nye og lekre Martha Stewart puncher."Vintage Doily"♥.

-"A little bit of country"♥ 


 Nydelig vennetekst, fra Kort og Godt. Alle blomstene, og båndet er fra Wild Orchis Craft.


Og..bak på tag'en er det nok skriveplass for personlig hilsen, innrammet av"Swedish Spring Oval", fra Cheery Lynn !:) 



Beklager de dårlige (blå) bildene, men jeg har ennå ikke fått lært meg mitt nye kamera!;)
Alt på dette kortet får du hos Monica/Hobbyhagen!:)
Ønsker dere en strålende dage, og en koselig 17 mai♥!

Klem, Ellen

Ingen kommentarer: