mandag 16. september 2013

"Remember 2 live your dream"


Hei.
Det blir mange søte kort, og noen julekort om dagene, så jeg hadde lyst til å lage et herrekort. Det er jo kjekt å ha noen av dem på lager også, og serien "For Father", fra Pion Design er jo bare så fin å bruke til det♥
Jeg har gått tom for mange av arkene, men fikk nok til dette kortet, så jeg må nok få tak på mere!:)
Ellers har jeg embosset Core`dinations ark fra Tim H., i fargene "Broken China" og Frayed Burlap".
Liker så godt blått og brunt sammen.

Alle kantene er rufset, distresset med Distress ink-Frayed Burlap.


Klokken er klippet ut fra "Cut it out-arket", og viserene er fra Tim Holtz.

Alt metallet er fra Tim holtz, bortsett fra denne stilige tennpluggen som er fra Prima- Junkyards findings - Car Parts.
Ostekluten og Seambåndet har jeg farget med Distress Paint-Broken China og Frayed Burlap.

Laget tag'en som er oppi kortet med flere tag, noen med "ord på veien" og en til å skrive hilsen på, og alle tag'sene er klippet ut fra arket "Tags"



Plass til noen personlige ord, selv om de flotte tekstene sier det meste;)



Dette stempelet er et av mine eldste T.H stempler, og jeg liker det så godt, og at man kan sette sammen sine egne setninger/ord♥..
*
Ønsker dere en fin dag♥
Ellen

Produkter brukt:

Ingen kommentarer: