lørdag 14. september 2013

En Juletag og litt julepynt

Hei ..
Det nærmer seg høst og da går tiden veldig fort til jul, med alt man skal gjøre. forsetter om å lage etc., så jeg har begynt min "produksjon" av Juletags, kort, litt pynt og diverse annet;)
Det er bare kos med alt det lekre jeg har av papirer, pynt og stæsh her, og Pion arkene er ingen unntak..love them;)
Tag'en er laget med dies fra Tim Holtz i Bazill natural, papirer fra "Wintertime in Swedish Lapland", og de vakre juletekstene fra Kort og Godt♥..


Liker å ha en tag skjult et eller annet sted så jeg kan skrive noen go'ord og hilsner, selv om tekstene sier alt som er å si! ;)
Den rød rosen, fra Kort og Godt, har en såå nydelig rødbrunfarge og passer perfekt sammen med fargene som er på Pion-arkene.





Laget litt julepynt/ornamenter i samme mønsterpapir som tag'en (veldig kjekt å få brukt opp papirrester på denne måten), og her har jeg brukt en Spellbinders snowflake pendant diesRosette dies fra Tim Holtz, og den minste snøstjernen er stanset ut med punch fra Martha Stewart.


Ikke helt julestemning her de henger på et oliventre, men i mangel av noe annet..så,;)
Tag'en og ornamentene kan sees hos Hobbyhagen.
*
Tusen takk for besøket..og ha en vakker dag.
Ellen
*
*
Produkter som er brukt:

2 kommentarer:

Hege-Annie Simonsen sa...

Så herlig flott! Det har begynt å klø i scrappefingrene og kreativiteten igjen, etter lang tid borte fra stempler og papirstæsj. Vi får se, når jeg får laget noe igjen da! Det tar på med flytting - blir så mye nedpakking og utpakking av (alt for mye) hobbyutstyr! Håper du har ei god helg!

Klem, Hege

Kari-Mette sa...

Kjempelekkert nok en gang, Ellen. Nydelig tag. Snøkrystallenen var kjempekult <3

Klem, Kari-Mette