onsdag 2. januar 2013

Siste juleprosjekt for 2012..og Et Godt Nytt År♥!:)

Godt Nytt År, alle sammen!
Jeg trodde jeg var ferdig med jule-prosjekter for en stund nå, men jeg laget noen flaske-skjulere til Jul, og her er en jeg har glemt å legge ut!;)
Papirene er fra den vakre serien til Pion Design-Silent Night, og teksten er fra NSS.
Alle kantene er påført Stickle.Tiara.
Den vakre rammen rundt teksten er fra Spellbinders, og heter-Floral Ovals.




Blad dies fra Cheery Lynn.

Snøkrystaller fra Memory box og Martha Stewart

Vakker "pointsetta" dies, fra Tim Holtz.

Den vakre engelen har jeg kjøpt hos HobbyHagen..sammen med alt det andre!;)
*
Tusen takk for koselige besøk, og mange inspirerende kommentarer i 2012♥.
Gleder meg til å følge med videre i bloggverden ut i 2013.
Klem, Ellen

Ingen kommentarer: