onsdag 23. januar 2013

Rundt kort!:)


Hei igjen!:)
Jeg har laget mitt første runde kort, og fargelagt denne herlige jenta fra La La Land;)
Selve kortet er stanset ut med Grand Nestabilities-Oval og Decorative circles.
Vakre papirer fra Bildmålarna., og tekstene er fra Kort og Godt.
De har jeg stemplet med Memento-Grey Flanell.


Selv om kortet mitt er rundt, så har jeg fått med meg alle elementer til skissen!;)
Blomsten og hjertetag'en er stanset ut med dies fra Magnolia-Clower with flower ogTea Label shapes
Øvrige blomster er fra WOC.


Hår: E50, E51, E53
Hud: E21, E11, E00, E000, E03, E95
Rosa: R81, R83, R85, R89
Kjole/Strømper: W2, W1, W00



Vakre tekster fra Kort og Godt


Baksiden med enkelt personlig stempel, og "Cute Wings, fra Magnolia dies



Jeg vet i hvertfall at jeg kommer til å lage maaange flere kort, med disse "Grande Spellbindersene", og at jeg ønsker meg flere fasonger♥!;))
*
Ha en flott og kreativ dag!
Klem, Ellen

Ingen kommentarer: