tirsdag 24. april 2012

Konvoluttkort til konfirmant


Her har jeg laget et konvolutt kort med de super vakre arkene-"Från Mitt hjärta-Små rosor", og "hanken" med roser, er fra arket-"Bårder"
Motivet et fra et klippeark, og blomster rammen rundt er en utrolig lekker dies fra -Memorie Box
Jeg har laget dette kortet så enkelt som mulig, slik at det går fint an å bruke som invitasjoner også!;)
Tag'en inne i kortet er laget med Bazill-Natural, og på toppen har jeg brukt  en av mine favoritt puncher, fra Martha Stewart, "Eyelet lace".

Blomster og Seam bånd er fra Wild Orchid Craft, grenbladene er stanset ut med Martha Stewart punch-"Branch"



 Sommerfugl punch fra Martha S.

Tag'en inne i kortet, til å skrive personlig hilsen, og her er også et "kort" fra klippearket til Pion Design.


Nydelig tekst stempel fra NSS, og rammen rundt er stanset ut med Spellbinders-"Picot Edge Circles"




Så litt Stickles glitter-"Star Dust" på blomstene;)

Ingen kommentarer: