søndag 22. april 2012

Bokemerke tag-(test)


Hei, og hjertelig velkommen til Hobby Hagen's NYE blogg..jiiipii!:))
Endelig kom den, og jeg har ventet såå på den, for da er det mye lettere å vise frem noe av de superflotte varenebeholdningen som butikken har<3!:)
*
Jeg er visst inne i en "tag tid" nå!;))
Såå, her kommer en til, som jeg har laget til ei god venninne.
Det ble et bokmerke denne gangen;)
Pion Design dominerer sterkt, denne gangen også, men siden jeg bruker disse vakre arkene ganske mye, så blir det jo endel rester også, som er greit å bruke på tag's.
*
Brukt kraft tag, osteklut, forskjellige blonder, og stemplet denne vakre venne teksten på et stykke
linstoff jeg hadde.
Sydde rundt alle kanter.




Tekst fra Kort og Godt. Sprayet over hele tag'en med Glimmermist.
Blomster og blonder fra WOC, og sommerfuglene fra klippearket til Pion Design.

..*sukk*.de nyydelige bindersene, fra T.H da!!♥:)



Jeg som alltid må pynte kortene mine på alle 4 sider, klarte heller ikke la det være en "tom" side på tag'ene, så her er baksiden;))

Klem, Ellen

2 kommentarer:

gry anita sa...

Denne tagen er bare helt nydelig.

Anita sa...

Skikkelig lekker tag... :)