lørdag 16. februar 2013

Mimosa med gitaren!;)

Hei, her kommer et venne/bursdagkort, med et motiv som er fargelagt for en stund siden;)
 Det er litt stille på bloggen min, men det betyr ikke at jeg ikke lager noe, det er bare det at jeg er mest på fargelegging om dagene, og det har vært litt verre å få noen kort ut av disse motivene, hihi
 Men blogging har det blitt litt liten tid til i det siste.
*
Men, her er skjønne Mimosa med sin gitar, og hun er fra Bildmålarna, og fargelagt med Copics;)
Jeg har brukt den flotte skisse til SC, som Marianne har laget.
Papirene, de er skikkelig vakre, og er fra den nye serien til Inkido-Beautiful Memories.
Sarte og delikate i fargene, og akkurat passe tykkelse som jeg liker dem♥.

Jeg har rufset, og distresset alle kanter med Distress ink.Pumic Stone.

Blomstene er fra WOC, papirer, motiv, dies..ja alt er kjøpt hos Hobby Hagen.;)
Den sommerfugl diesen.On the edge, fra Tim H., blir jeg aldri lei av, og er vel en av mine mest brukte dies!;)


Den lille sommerfuglen er fra Memory Box..L.O.V.E♥;)
Mimosa er fargelagt i disse fargene:
Hud: E13-E11-E00-E000-E0000-E93
Hår: E49-E47-E44-E43-E41-E50
Brun: E44, E43- E42, E41
Lilla: V95-93-91. V0000
Skygge: W3, W2, W00-blender

"



Innsiden med nydelig tekst og sommerfugl stempel, fra Kort og Godt.





Ingen kommentarer: