fredag 15. februar 2013

Et forsinket Valentine kort!;)

Hei på dere!:)
Jeg har laget et kort, med de nye arkene fra Pion Design, og et herlig Valentine..eller rett og slett et "gla'i deg" motiv, fra Magnolia, og han kjekken her heter "Charming Edwin", og er fargelagt med Copics.

"Loving wishes" er fra Magnolia, samme som det røde hjertet.
Rundt motivet har jeg brukt Spellbinders "Decorative Labels one"
Jeg har lagt noen" lag på lag", og osteklut helt underst.
Synes ikke det er lett å fargelegge motiv til disse røde fargene..når det ikke er jul!;)


Diesene er fra forskjellige produsenter, men blomstene er fra WOC.



Jeg har brukt motiv fra Magnolia.-Charming Edwin,
og fargelagt han i disse fargene:
Hud: E13-21,00-000-0000-93
Hår: E49-47-44-43-51, 50
Grønn/blader og gress: BG99-96-93-90, YG03, E43, E42
Rød: E8-R27-R24 .R22
Bukse: E47, 44, 42, 42, 41, 40
Airbrushet bakgrunnen med B93, B92, B45, B00




"Tea Labels die.heart" og stempel fra Magnolia som er klippet opp!;)


Prøvde å lage litt skygge rundt blomster og Edwin, men med lite hell, synes jeg!;)
Alt som er brukt, foruten motivet, har jeg kjøpt hos Hobby Hagen (der skjer det masse spennende ting fremover♥;)
Ønsker dere en koselig helg, alle sammen!:)
Klem, Ellen

Ingen kommentarer: