tirsdag 12. februar 2013

Bryllupskort med eske♥


Hei alle dere!:)
Det er en stund siden innlegg i bloggen min, men det har sin naturlige årsak!;)
Men, jeg var i bryllup i helgen, til et av mine fadderbarn og hans vakre jente, Christine♥!
Siden Christine er en dyktig scrapper selv, så måtte jeg prøve å lage noe spes. til dem, og da ble det denne esken, med dertil hørende kort!;)
Bryllypet, bordpynt, og ellers gikk i hvitt med en "touch av grønt og sølv", så da ble det også fargene på kortet mitt!:)
Skal jo kjøre stil, hihi.;)
*
Here we go...OBS, fare for stort bilderas!!;)



Esken og kortet er laget kun av hvit Bazill, mens noen av panelene er embosset med Spellbinders embossings folder.
Ellers er det mange forskjellige diecut, fra flere produsenter,
men vil vel si at Memory Box og Cheery Lynn diesene går igjen, og er i flertall her!!;)

Tekst fra "Kort og Godt", blomster fra WOC, 
Hjerte er dies fra Nellie Snellen,
,Doily dies fra Cheery Lynn, 
og de fleste bladene og sommerfugler er fra Memory Box.
Kantene rundt lokket på esken er stanset ut med Martha Stewart-"Vintage Doily punch around the edge".



Kortet i esken , som måler 14 x 14 cm, er laget i samme materialer, og pynt, og laget for å passe oppi esken, som er 15 x 15cm,


Jeg mener doily'en, som er under hjertet, heter "Mega Tea Party Doily, 
og sirklen i grønt under den hvite " er tilpasset denne, også fra Cheery Lynn,
Alle kanter rundt paneler og diecut  har fått kanter med Stickles-glitter glue-Star Dust,
 da jeg faktisk ikke hadde sølv..(kan det være mulig;D?))



Bunnen i esken har blitt pyntet med samme type elementer, og tekst fra Stempelglede.
"hjerterammen" er fra Cheery Lynn. som heter "Sweethearts frame"♥.


Kortet alene, og her er teksten fra Kort og Godt♥. Blondene er fra Hobby Hagen, som det meste annet på kortet, men husker ikke hvor de kommer ifra!;)


De fleste panelene og dicut'ene ble festet med 3d puter.
Fronten på kortet her, er embosset med samme embossingsfolder, fra Spellbinders, som på eske-lokket.
Teksten er også her fra Kort og Godt.


Bakgrunnen inne i kortet er embosset  i hvit Bazill, med Sizzix embossings folder-Trees and flowers
Blader/ranker er fra Memory box, og den lille hvite blomster er en dies fra Magnolia.

De vakre sommerfuglene er fra Memory Box, og det er 2 dies, en som er "hel", og fin til å bruke i andre farger enn den over, og den øverste er bare såå nydelig♥. 
Alle sommerfuglene har fått hvite perler!;)


Baksiden av kortet, med hjertedies fra ..hmm, Marianne Design, tror jeg;)

Stort sett alt som finnes på kort og eske er ting du finner hos Hobby Hagen, om det er noe du kunne tenke deg, og følg med i bloggen fremover, for der kommer det til å skje masse♥♥!!!:)

1 kommentar:

sisla sa...

Dette er jo bare helt fantastiskt flott, vakkert. Ja jeg vet ikke hvilket ord som egentlig passer, men for meg er det bare LEKKERT + det andre som jeg skrev.
Ha en fin feiring ;-)