mandag 16. november 2015

Nå tennes tusen julelys...

Hei igjen :)
Her kommer et kort som jeg har laget for Kort og Godt.
Papirene jeg har bruk er ikke typiske juleark, men synes de passet så godt i fargen, og de er så nøytrale og lekre, at de kan brukes til "alt" :)

Jeg trengte en stor blomst, så da stanset jeg ut en "Poinsettia", fra en Tim holtz dies, i akvarellark, embosset dem m samme folder, og farget med forskjellige Distress Stain's.
Deretter formet jeg bladene med mitt favoritt verktøy- Susan's Garden Tool set
Påførte, når det var tørt, Distress Stickles Rock Candy, og strødde over med Distress- Dry glitter-Rock Candy, og strødde noen "diamanter" i midten.
Såå, under blomsten er det "krystallblader", fra K&G, men ikke så lett å få frem på bildet.

Brukt dies, fra T.H, og dette panelet er festet på det under med 3d-limputer.

Ene innsiden, med nye tekster og ny dies, fra Kort og Godt.

Andre innsiden, enkel, og med god plass til å skrive en personlig hilsen på.

"God Jul" er stemplet på hvit Bazill, og limt fast i en nydelig vintage metall-ramme.

Ønsker alle en kreativ og fin uke 
*
Ellen
*
Produkter fra Hobby Hagen:


Ingen kommentarer: