torsdag 27. mars 2014

Påskekort i shabby chic stil..


Denne gangen ble jeg utfordret til å lage et kort i gult, siden jeg nesten aldri bruker den fargen som hovedfarge på mine prosjekter ;)
Men, jeg syntes disse arkene/fargene ble så lekre at det ble 3 forskjellige kort, hihi, og nå som det nærmer seg påske passet det jo veldig bra! :)
Kortet måler 13 x 17 cm, noe jeg heller ikke pleier å bruke.
Arkene er fra Craft'n Craftin's-"Sew", og har en nydelig rødgul farge.
Alle kanter er rufset, og panelene sydd sammen med symaskin.
Carpe Diem-er fra Kort og Godt.

Teksten inni kortet er fra tim Holtz, og sommerfugldiesen fra Memory box, og alle linkene ligger nederst i innlegget.

Har brukt min eldste dies inni kortet-Spellbinders classic oval/scallop, og det var den aller første dies jeg kjøpte da jeg begynte med denne hobbyen ;)
Nydelig sommerfugl fra Prima.


Fulgen er fra Prima, og blad-dies fra Magnolia,. blomster fra WOC.
Alt er kjøpt hos den aller beste scrappebutikk, Hobby hagen ♥:)
*
*
Tuen takk for besøket ditt, og ha en fin vårdag.
Ellen

Produkter fra Hobby hagen:

Ingen kommentarer: