lørdag 26. oktober 2013

Vintage pose i retroark


Synes disse retroarkene er så flotte og kule, og tenkte jeg skulle prøve å lage noe vintage-aktig med dem;)
Retrokortene som de andre har laget er såå flotte, synes jeg, så neste gang vil jeg utfordre meg selv til å lage et "minimalistisk" kort:)
Men, det ble et posekort denne gangen, med alle tekster og papir fra Kort og Godt, og dies fra Tim Holtz.

Tage'ne er distresset med Distress ink pad-Vintage photo, Walnut Stain, og Old paper, sprayet med vann, og tørket med varmepistolen.
Seambåndene er farget med Distress Stain-Stormy Sky, Broken China, Mustard Seed og Wild honey.

Det er så mange fine småtekster på denne platen♥♥



Motivene er festet med 3d puter.
Retroarkene, som  også finnes i kuule gule og røorange finner du i butikken hos Hobbyehagen:)
*
Neste gang vil jeg utfordre meg selv til et skikkelig retrokort, til en forandring ;)
Ha en flott dag..:)
Klem, Ellen
Produkter brukt:

<!--

Ingen kommentarer: