onsdag 21. august 2013

Wintertime in Swedish Lapland♥


Så er de kommet, julekolleksjonen fra Pion Design, og nok en gang har disse dyktige jentene klart det, en utrolig vakker, nostalgisk julekolleksjon.- Wintertime in Swedish Lapland 
Det bare klør i fingrene etter å få laget noe av disse, bortsett fra at det er vanskelig å klippe fra den ene siden når baksiden er like vakker..lol♥ :)
*
Jeg har laget en lag på lag kort, med masse bruk av distress, Gesso, osteklut og nydelige papirer, som gir en shabby chic/vintage look, akkurat som jeg elsker♥..
Kortet er laget etter skissen hos Sketchy Colors.



Disse nydelige "krøllrosene", fra Kort og Godt, er såå perfekte i rødfargen til disse arkene, ikke helt røde, men mer litt brunrød, så man skulle tro de var laget for hverandre!:)



Motivet er som fra en svunnen tid, sånn som vi så på alle julebilder og julekort da jeg var liten:)
Herlig følelse man får av disse motivene♥
Da et er bare å glede seg til å lage flere julekort, og jeg klør i fingrene etter å komme i gang, så selv om jeg bestemte meg for i fjor at det skulle bli nedskjæringer på å sende julekort, ser det ut til at det forsettet sprakk allerede nå, hihi;)

Flere bilder er på bloggen minScrappellen
*
*
Ønsker dere en flott dag♥
Klem, Ellen
*
Produkter fra Hobbyhagen:

1 kommentar:

Kreativelena sa...

Hvet ikke helt hva man skal si altså,men sukk, dån, for et flott kort!