torsdag 25. juli 2013

En liten smakfull hilsen, med sjokolade♥

Her kommer en lite gavepose, som skal fylles med sjokolade!;)
Om du trenger å lage noe i full fart, så er disse posene utmerkede å sette noe papir, diecut, koselige tekster, pynt osv. på, og på 1-2 timer så er posen ferdig!;))
Kjempekjekk som en liten vertinnegave, eller bare en oppmerksomhet til noen.
*
Arkene er fra Maja Design,  alle dies fra Memory Box, foruten de to doily'sene, fungerer som "lokk", de er fra Cheery Lynn.
Blomster og stempler er fra kort og Godt.



Brukt er brun papirpose som base.


Tabbet meg litt ut på "lukkemekanismen", som burde vært laget annerledes, men det får bli neste gang;)





Disse utrolig nydelige "hjørnebladene", og sommerfuglranken er fra Memory Box, og jeg..love them♥!:)
Tagen med en herlig tekst fra Kort og Godt;)


Baksiden med nok en lekker die, fra Memory Box, og tekst fra Kort og Godt.


Som jeg nevnte i forrige innlegg, de søte rosa (finnes i hvite også) blomstene som er i klaser, heter Hortensia, og er enda vakrere IRL, og jeg bruker dem nå nesten på alt jeg lager..en skikkelig favoritt♥
*
Så, dette var altså en kjapp gavepose, men veldig kjekk å gi bort;)

*
Tusen takk for at du besøkte oss♥
Take good care..og ha en deilig sommerdag.

Disse produktene har jeg brukt: (Trykk på linken for å komme i nettbutikken;D)


Ingen kommentarer: