torsdag 18. april 2013

Vårlig Shabby Chic


Denne gangen har laget et kort, med papirer fra Pion Design-Grandma's School book og litt fra "Till Mor".
Alle paneler er sydd med symaskin, og fått et lag med Gesso..her og der!;)
Motivet er også fra Pion Design, fra arket-
Metallhjørnet, (som jeg har hatt i "evigheter" kom frem etter en storopprydning på hobbyrommet:D), er malt med Dabber-Snow Cap.
"Kobberhjertet" er fra Kort og Godt.
Alle blomstene er fra WOC, og ostekluten har også fått et strøk med Gesso;)




Klipsene" til bildet er stanset ut med "Mini clipboard" alterations die fra Tim Holtz .Den likte jeg veldig godt!! ;)

Bak motivet, som er festet på 3d puter, har jeg laget en tag, med tekst fra Kort og Godt


Limte på en "Pen Nib", fra Tim Holtz, og har dabbet den litt med Snow Cap.


Denne vakre teksten, som er fra Stempelglede, har jeg hatt så lenge jeg har holdt på med denne hobbyen;)
Blonden under er stanset ut med " English Tea Party Doily Die"fra Cheery Lynn, og sommerfuglene med "Classic butterflies" punch fra Martha Stewart.


Alt på kortet er kjøpt hos HobbyHagen i Stokke♥
De tar imot bestillinger og sender over hele landet, og snart..veldig snart kommer nettbutikken!!:)

Ingen kommentarer: