tirsdag 11. desember 2012

..Og her kommer 3d kortet til forrige innlegg!;)




Selve kortet er laget som et dobbelt staffelikort, i  hvit Bazill ,kraft kartong, og ark fra Pion Design-Guardian Angels og Church.
Motivene, som alle er fargelagt med Copics, selvfølgelig;D er fra Magnolia, som dere ser, hihi. 
Øverst er det "HoldingTilda" ,i midten "Swedish Church" (tror jeg;D)
og nederst er det "Tilda in the Forest"


Lyktestolpen, som er stanset ut i kartong, er fra Tim Holtz-
Det hvite rundt er "Dabber-Snow Cap"


"Skogen" til Tilda består av: Magnolia-"Snowy Forest", "Sprawling Ferns", Lovely Fence", 
Memory Box "Leaping Deer",
 Tim Holtz-"Pine Tree die", "Holiday Lamppost" 
og La La Land-"Christmas tree".
På kantene har jeg stanset ut "Snow Flurries die" fra T.H, og dabbet litt med "Snow Cap":)











Det står også noen tekster inne i kortet, sammen med personlig hilsen, men de er bare for meg, ennå!;)



Da var dette settet klart, og jeg får begynne på det neste!;)
*
Dette settet og det forrige i bloggen min, som du kan finne HER..
er begge to hos butikken Hobby Hagen om du vil se og kanskje finne litt inspirasjon!:)?
Klem, Ellen

Ingen kommentarer: