søndag 8. juli 2012

Posekort med Pion Design-Grandma's Shool Book♥


Hei på dere, herlige bloggvenner!
Til kortet mitt denne gangen har jeg laget et bursdagkort/posekort, til min "lillebror", som fylte 53 år her om dagen!:) Posen er fylt med masse sjokolade, som han elsker!:)
Jeg har brukt, igjen, de nydelige papirenejeg vant,  fra Pion Design-Grandma's Shool book-Little girl og  motivet er et digi  fra Mo Manning. som jeg har fargelagt med  Copic's:).
'
Langs siden har jeg brukt "Sommerflight" dies, fra Tim Holtz, og stanset ut  først med chipboard, for at den ikke skal rgå så lett i stykker, deretter med baksiden til "Blue wings", fra Grandma's School Book".
Sommerfugl- og "fotskritt" borden er fra arket "Border"



Sjokolade teksten er fra NSS, og "Hjerteklem" fra Kort og Godt.
Så har jeg klippet ut en ekstra and, og blomster, fra mønsterarket, og limt på 3d puter., og det har jeg også gjort med motivet.
Så litt osteklut bak panelet:)


Baksiden av posen, hvor jeg igjen har klippet ut fra arket, jenta ved gjerdet, og festet på 3d puter.
Teksten er fra Vilda Stamps, som Hobbyhagen har fått inn masse fra♥!


Tallet 53, er fra nok en Tim H. dies, som jeg var så heldig å vinne, sammen med masse annet lekkert fra denne mannen!;)♥. Diesen heter-"Cargo Stencils Numbers", og den har de også hos Hobbyhagen!


Copic's jeg har brukt her, er:
Hud: E21, E11, E00, E000, R21, R20, 
Trøye og sokker: G99, G94, YG03, G20, T1
Bukse:  YR23, YR02 og YR00 og YR0000 T1
Hår: E47,E55, E53, E50
Sjokolade: E49, E57, E55, E53, E42, E41
Så ønsker jeg dere alle en riktig god, koselig og kreativ sommer, og håper solen vil treffe dere med sine deilige stråler♥!:)
Klem, Ellen

Ingen kommentarer: