tirsdag 5. juni 2012

"Change for no one, and belive in who you are"

Hei igjen!:)
Nok en tag-eller rettere sagt, det ble et lite veggbilde denne gangen.;)
Jeg har stanset ut en tag, fra T.H dies, kledd med -Claudine Hellmuth Sticky-Back Canvas, som jeg sprayet med  forskjellige Glimmermist-, somTattered Rose ,Vintage pink,  Cross my heart, Perfect Pearl-Biscotti, og litt Rosy♥.
Disse Glimmermist fargene har jeg også brukt på ostekluten..og en dæsh andre steder også!;))
Jeg har så lyst til å prøve, lære og bruke disse sprayene, og forskjellige malingstypene!

Så har jeg sydd rundt kantene på tag'en. 
Stanset ut en Sizzix Alterations Tim Holts Heart & Wings Die, i grungepaper-kledd med et Pion Design ark, og la det ene hjerte under, i Bazill-Natural, deretter fylte jeg opp med Clossy Accent.

Hjørnet har jeg hatt leeenge, men har ikke funnet noe å bruke det på, før nå, og da farget jeg det først med Dabber-Snow Cap, deretter med Crackle Paint-Picked Fence, og til slutt-litt Rock Candy, for så å sverte kantene med Distress ink-Vintage Photo.

"Kleshengeren" har ligget i skuffen min siden jeg begynte med denne "galskapen", i 2 år nå, og endelig kom det et perfekt prosjekt til den!:)

Etter å ha sprayet ut hjerte og vinger, stemplet jeg med et Tim H. tekstempel over vingene, sveipa over med litt maling og Rock Candy!;)
Festet på et par "Baubles", fra Tim h...de også!;))

Rosen og bladene har jeg laget ut av Core'dinations - papir, stanset ut fra "Tattered Flower Garland", og de har også fått sin dose spraydusjer:))
Roseblonden lå også i mitt stæsh. Men, bak den, nederste delen av tag'en, har jeg brukt -"Vintage Lace Sizzilits", og "Harleqoin" dies, og stanset ut noen rester fraPion Design."Sagan om våren"

"Belive", fra Chit Chat.




Den flotte teksten er fra Dylusions stempelplate-"Say what you meen", og jeg har klippet den opp, og svertet den med Vintage Photo. På ordet "Belive", har jeg festet en Pebbels, samme som over "Belive" oppe i feltet på hengeren.
Selve tag'en er festet på Hvit Bølgepapp.
*
Håper dere får en deilig dag.
Jeg pakker for en Tyrkia tur..juuhu♥:)
Klem, Ellen

Ingen kommentarer: