søndag 31. mai 2015

Kjære konfirmant

Hei :)
Endelig et nytt kort, også denne gangen et konfirmasjonskort..men til ei jente nå ;)
Papirene er fra Pion Design, stempler fra Kort og Godt og Stempelglede.
Jenta som skulle få dette kortet er glad i hester, så da ble det en liten hestesko-charms.


Stanset ut en av de nye lekre tekstdiesene fra Kort og Godt.
Jeg har satt Crafters Foam på alle mine detaljerte dies, og da stanses papiret ut som "smør" :)
Her har jeg stanset ut to forskjellige farger, for å få litt mer dybde i teksten.

Nydelig Resin-hjerte, fra Kort og Godt, og "hjertebanner"dies- fra La La Land.

En av mine eldste stempeltekster, og en av mine favoritt sitat-"Magi"

Laget en lomme med plass til tags for personlig hilsen til konfirmanten, og en lasercut-hest fra Wycianka
Limt på halvperletråd rundt lommen.

2 tags fra klippearket "Tags" :)

Swirl-dies, charm, ..ja, det meste er kjøpt hos Hobby Hagen-Stokke :)
Tusen takk for at du kom innom på besøk, og hjertelig velkommen tilbake
Ønsker dere en fin start på en ny uke.
Ellen
*
Produkter brukt fra Hobby Hagen :


Ingen kommentarer: