mandag 5. august 2013

Shabby chich vennekort

Hei, og god søndag til dere!:)
Jeg har endelig fått laget et kort med mine Go Kreate dies, og det ble et shabby chic, vennekort, uten noe fargelagt motiv, men med noen vakre tekster♥!:)
*
Ellers har jeg malt med Ranger-Distress Paint-Hvit rundt panelene, og overalt på kraftkartongen for å dempe den litt.
Alt jeg har brukt på dette kortet står med linker nederst i innlegget.
Da kommer et ras med bilder!;))
*
*
*
*
Alle tekstene, blonden, blomstene, charm kommer fra Kort og Godt, arkene fra Maja Design.
Den lillle "antikke" rammen, med en nydelig tekst fra K&G inni, er fra Prima, og der har jeg satt på en epoxy bubble på.  

  

Det er flere diecut, med en tekst på hver, bak panelene.






Selv baksiden er pyntet så den står i stil til forsiden, men dette kortet skal til ei veldig god vennine, som jeg setter veldig stor pris på, så da er bare det beste godt nok, hihi ;)♥




Ellers gikk jeg vel litt amok med Fran-tage embossingspulveret, som er bare såå flott, synes jeg!! ;)
*
*
*
Tusen takk for besøket, også ønsker jeg dere alle en koselig og kreativ helg♥.
Som en takk til dere som følger meg, og kommer innom, så har jeg denne Blog Candy, og den finner du HER, i bloggen min, om du vil være med å ta sjansen;)
*
*

Klem, ellen

Produkter brukt:

Ingen kommentarer: