fredag 9. august 2013

En god nyhet og et shabby chic vennekort..

Hei på dere!:)
Da er det ingen hemmelighet mer, og jeg er nå offisielt er en del av det dyktige DT til Kort og Godt♥♥!!:)
Det er jo en drøm som har gått i oppfyllelse, og bare lykke her siden Hobbyhagen fører det meste av disse flotte produktene♥
*
*
Jeg har laget et shabby chic kort, nesten maken til det forrige, da jeg fikk noen bestillinger fra noen som ønsket seg noe ganske likt;)
Igjen har jeg brukt dies fra Go Kreate, og smørt på med Gesso her og der, og vært ganske raus med embossingspulveret-Fran-Tage, som jeg tydeligvis er blitt helt hekta på;)
Seambåndet har jeg farget med Distress ink.
Det aller meste som er brukt på kortet står nederst i innlegget.


   Liker "lag på lag";)

Flere skjulte tags, med koselige tekster.








*
*
Tusen takk for at du besøker oss, og kom gjerne tilbake, for det kommer stadig ny inspirasjon fra alle oss jentene i Hobbyhagens DT♥
Klem, Ellen

Produkter brukt:

1 kommentar:

EllenFossli sa...

Gratulerer som DT i Kort og Godt, tenker de er like fornøyde og glade som deg for å få deg inn i teamet dems <3, og jeg syntes det er super moro siden du er ei av de største favorittene mine og kort og godt sine produktene bare elsker jeg :) Så dette kommer til å bli super teamet :) Gleder meg til å følge dere!
Kortet her er bare nydelig, så moro med fagene som er gjemt her og der <3<3<3