onsdag 24. juli 2013

What a lovely day♥

Hei på dere i sommervarmen:)
For en tid god tilbake kom jeg over disse supersøte motivene her, som er fra Sherrie Baldy og heter "My Besties", men først nå har det ene her kommet på et kort";)
Sol og sommer blir prioritert, samtidig som det ikke har vært så lett å lage noe med armene opptatt av krykker";))
*
Hun er heter "Picklesand Petra, og fåes i både digi og clearstamp.
Monica hos HobbyHagen holder på med en bestilling av disse søte motivene/clearstamp, men det er sommer, ferie og halve Norge stopper opp, hehe;)

Så derfor får jeg ikke laget en link til dette motivet, men det går sikkert an å komme med ønsker, om dere har noen spes. dere vil ha, så gjør hun, som alltid, så godt hun kan for sine kunder♥♥

*
*
Motivet er fargelagt med Copics, og fargene finner du under her.
Det er ihvertfall en fryd å fargelegge dem!

Papirene er fra Maja Design, meste av diesene er Memory Box (♥), og alle tekster, blomster, charm og blonde er fra Kort og Godt:)




Er ikke denne vakker?♥. Det er en dies fra Memory Box, og heter "Butterfly Vine Border".


Samme med disse hjørnediesene, også fra Memory box, de er så dekorative til et blomster"arrangement", som til disse nydelige her, fra Kort og Godt♥
Legg merke til de lysrosa, det er Hortensia, og jeg må innrømme at da de lå i pakken sin, så brukte jeg dem sjelden, eller aldri, mens nå har de blitt mine favoritter!! ;)


Motivet er fargelagt i disse fargene:
Hud: E 11, E21, E00, E000, E93, E95
Brun: E77, 74, 71 og -E70
, Blåfiolett: BV08, BV04, Bv01, 
Blå: B34, B23, B21, B00, 
Hund: W3, W1, W0
Gresset: YG67, YG63, G43, G46, G99




Nydelig tekst, og den som er på tag'en som er "gjemt" bak motivet, den er en av mine favoritttekster♥


Da ønsker jeg dere en strålende, kreativ og herlig sommerdag videre, og takk for at dere tok dere tid til å stikke innom bloggen min i varmen♥
Klem, Ellen

Produkter brukt

Ingen kommentarer: