fredag 26. juli 2013

DT Hobbyhagen-sommerkort i sommerfarger!:)

Hei på dere i sommervarmen!:)
Dagene nyytes for fullt, men jeg har noen ferdige motiver, heldigvis, så da er det bare å få de ned på kortene!;)
*
Her kommer et kort i veeldig sommerlige og friske farger, men som jeg sa, jeg prøver ut farger jeg ikke bruker så mye;)
Papirene er fra Maja Design, motivet fra "My Besties", blomster, metal, stempler og blonde er fra Kort og Godt.
Dies-bruk er stort sett fra Memory Box.
Motivet er fargelagt med Copics.
*


Det ble et criss cross kort, med tag inni med en vakker tekst fra Kort og Godt, og plass til personlig hilsen bak:)


Hun er så herlig! ;)
Jeg har brukt disse fargene:
Hud: E11, E21, E00, E000, E95, E93
Hår: E44, E43, E41, E27
Klær gult/orange: YR24, YR21 - Y17 - Y8 - Y6 - Y4 
Rosa: R89-R56-R85-R83-R81 
Grønt: YG67, YG63, YG13, YG03
Brunt: E44, E43, E40
Skygge rundt motivet-B00, B000, BG00-blender

Nydelig denne hjørnediesen fra Memory Box.
De rosa blomstene er bare såå nydelige, og jeg må innrømme at jeg aldri har brukt dem før, men når jeg fikk dem ut av posen, så er de med på hvert eneste kort for tiden, hihi:)
..de heter "Hortensia", og er fra K&G♥


Baksiden med "Post Card" stempel fra K&G.


Detaljbilder;)
*
Disse herlige motivene er ventet inn i butikken snart, og vi gleder oss til å bruke dem♥
Ønsker dere en fortsatt deilig sommerdag, og ny ferien for dere som har det!:)
Tusen takk for at du besøkte siden min!:)
*
*
Klem, Ellen

Produkter brukt: (trykk på linken)


Ingen kommentarer: