søndag 25. november 2012

Rååsa shabby chic julekort!:)


Hei hei!:)
Jeg har laget et "tag in a pocket" kort.
Jeg har brukt mønsterark og motiv fra Pion Design-Silent Night.Angel choir" og"Grandma's Attic-Christmas".
Borden som er på venstre side er fra arket-Borders.
Kortet er laget av en brun papirpose, og jeg har malt den og mønster arkene medDabber-Snow cap".
Teksten er fra North Star Stamp

"Vintage Noel die" er stanset ut i kartong, malt med Dabber-Snow cap, tørket, og embosset med Dabber embossing og fått et lag med Ranger "Dry embossing powder-"Rock Candy"
Likte den vinterlige glitter effekten!;)


Blomstene er fra WOC, og de har også blitt malt med litt Dabber.
Den lekre "Frosty Border" er stanset ut i Pion papiret, og kommer fra Memory Box.


Seambåndet er farget med Distress ink-Spun Sugar og Tattered Rose.
Perlen er fra Tim H., og den vakre engel charmsen har jeg  (også den;D,) kjøpt hosHobby Hagen!;)


Laget en tag inne i kortet, av Manilla tag#12, som jeg har kuttet av nederst, og punchet kanten med Martha Stewart-Vintage Doily punch.




Baksiden:)


Tallene er stanset ut med "Cargo Stencil" die fra Tim H., i ark fra Pion og påførtStickles-Star Dust, samme som snøkrystallen (husker ikke hvor den er ifra;)


Motiver er kuttet ut med Spellbinders "Oval", og festet på "French doily dies", fra Cheery Lynn, med 3d puter.
Den vakre sølvblonden har jeg også kjøpt hos Hobby Hagen, men vet ikke hvor den er ifra";).

Ønsker dere en fortsatt fin søndag♥!
Klem, Ellen

1 kommentar:

Sivic sa...

Kjempelekkert!!
Ha en fin søndagskveld, klem