onsdag 21. november 2012

En gavetag til jul!

Da jeg først startet med disse gavetag'en ble det flere i samme slengen, og de er jo bare gøy å lage!;)
Nok en gang har jeg brukt Tag #6, med papirer fra Pion design-"Waiting forSanta", og die fra Tim Holtz!;)
Jeg var så heldig å vinne et par utfordringer, og kunne da velge meg noen dies fra Tim Holtz..woow, det er "heaven"♥!!:)
*
Her har jeg malt øverste delen av tag'en med Dabber-hvit.
Motivet er også fra Pion ark-"Grandmas Attic-Christmas"
Snøkrystallen er "Snowflake rosett", fra Tim H♥!
Ellers er panelene sydd med maskin, og jeg liker den effekten det får.
Tagen er sprayet med "Perfect Pearl"

Er den ikke vakker-snowflake rosett!:)
Sølvhjertet i midten er fra kort og Godt.

"Joy" har jeg klippet ut fra. "Nativity Scene-6x6"". Malt litt med Dabber-hvit, her og der!;)
Den vakre bronse charmsen er fra Kort og Godt.
Sølvtinsel  (utrolig flott♥) og bånd er fra Tim H. det også, og båndet har jeg farget med Distress ink.
Snøkrystallen er punchet ut med Martha Stewart punch-"Stamp and punch set-Polar".

Baksiden med motiv fra Tim H-"Joyful Song",
og "Til og fra" tekst, fra North Star Stamp

Blomstene er fra WOC, og bladene er punchet ut med-"Oak leaf" fra M.S.
Det meste på denne tag'en er kjøpt, eller kan skaffes hos Hobby Hagen:)!
*
Klem ellen

Ingen kommentarer: