lørdag 15. februar 2014

2014 Årskalender i grungestil


Hei på dere, og jeg får vel si Godt Nyttår ;)
Det har vært en lang pause fra kort og blogg hos meg, men jeg fikk et par prolapser i nakken og med en 100% fungerende arm, så har det gått tregt med både å lage prosjekter, og skrive innlegg ;)

Men, nå skal jeg prøve å få lagt ut noen da, og starter med en årskalender i Grunge-stil.

Selve kalenderen er laget på en pappplate, som er fra baksiden av en tegneblokk, og arkene og motivet jeg har brukt er fra Tim Holtz 12x12 Paper pad French Industrial.
Jeg ønsket egentlig å lage denne i sort og hvit, men manglet papirene fra 12 x 12 paper pad-Laboratorie
Kantene på panelene er rufset, distresset og sydd med symaskin..her og der for å få det slitte "grungelooken"

Kalenderen har jeg printet ut selv, men kan ikke huske hvor jeg fant denne siden, men Hobby Hagen har ferdige kalender ark, som er kjempeflotte!

2 skjulte tags med "ord på veien", og pynt fra Tim Holtz.

Her har jeg brukt forskjellige Distress Paint, og pusset/tørket vekk noe da det var litt tørt.
Satte inn ord fra blokken-ChitChat.

Bildet er festet midlertidig da sønnen min fikk denne kalenderen, og ønsker seg et gammelt bilde av besteforeldrene sine, så jeg får ta et dykk i gamle bildeskatter og bytte det ut♥



Tekst fra Tim H. fra denne stempelplaten
Tag'ene er distresset med Distress ink pad-vintage Photo

Årskalenderen er festet med magneter bak, slik at man bare kan printe ut en ny, og feste den..år etter år, om man vil ;)

"Omfavn hver dag"

Nederst til venstre har jeg stemplet med Tim Holtz-"Travel Ways"..elsker denne platen! :)
Selve hengeren er fra mitt "gamle stæsh".
*
Ønsker dere en flott dag, og tusen takk for at du tok turen innom bloggen ♥
Produkter brukt:

Ingen kommentarer: