onsdag 25. desember 2013

Januar 2014



Dette er forsiden i den nye almanakken min fra Simple stories.
Jeg skal lage og sette sammen  kalenderdagboken min selv i år. Den består av plastlommer, designpapir og masser av ord og uttrykk på små tags, lapper til å klippe, klistre og lime inn. Og jeg gleder meg så. Der vil jeg kunne sette inn bilder, oppskrifter, gode ideer og mye annet som bare ramler ned over meg, og må være med. Dette skal bli et skikkelig fingeravtrykk for ÅRET 2014. 


Målet mitt er at jeg skal lage en oppstart side for hver måned. Jeg skal uttrykke meg gjennom mixed media og prøve ut forskjellige teknikker. Dette blir så gøy. Kan nesten ikke vente lenger nå....


For meg er januar kald, hvit, blå, litt skjør  og spennende med mange nye blanke ark.


Her har jeg brukt:
EmbossingpulverEmbossingdabber, crackle-paintpaint -rock-candyTim Holtz dies, en annen dies fra Tim Holtz, og snøkrystaller fra Tim Holtz, og ramme-dies fra Tim Holtz. Washi-tapen i var noe jeg fant i skuffen. Selve bakgrunnen er fargelagt med Gelatos fargestifter.



Godt Nytt Kreativt År ønsker jeg dere!

Ingen kommentarer: