tirsdag 12. november 2013

Julekort i pastell


Her er et av kortene jeg hadde laget til juleinspirasjons-nummeret til Ett Trykk.
Et skikkelig pastell-julekort, i vakre papirer fra Pion Design-Silent Night.
Alle tekstene er fra Kort og Godt.

Til tekstpanelet på innsiden har jeg brukt en nydelig (synes jeg da;D) dies fra Spellbinders-,Nestabilities - Majestics Elements - Marvelous Squares og festet den øverste på 3d puter.
Punch-blonden er stanset ut med Martha Stewart's-Edge Punch - Doily Lace
og snøkrystallene med-himalayan-snowflake

Laget en liten lomme til tag, og brukte dies fra Tim Holtz-Treeline.
Det vakre og herlige englemotivet som dukker frem "mellom trærne" er også fra et Pion Design ark-
"Snøkrystall"kanten er fra Martha Stewart, den og;)

En skjult "tag in a pocket" fra Melissa Frances. Bjellen kan jeg ikke huske hvor er ifra, og det er synd, for jeg ønsker meg flere, mange fler ;) ♥



Det nydelige motivet jeg har brukt, er fra arket-From-grandmas-attic-tinted, og rammen rundt er stanset ut med Tim Holtz-Alterations - Movers & Shapers - Mini Clipboard Top & Bottom-♥
*
*
Ønsker dere en fin novemberkveld.
Ellen

Product links:

Ingen kommentarer: