mandag 2. september 2013

WinterJoy gave-tag

Hei.
Det går fort mot jul nå, og da trenger jeg mange tag/gavelapper, så det er greit å få begynt på dem;)
Det meste av papirer som blir "resteark" sorterer jeg og legger i egne poser, og de er kjempefine til disse tags'ene.

Selve tag'en har jeg stanset ut med Ranger - Inkssentials - Manila Cardstock 12" x 12" , og jeg har brukt forskjellige papir i blå toner fra den vakre serien Wintertime in Swedish Lapland", fra Pion Design, og tekster fra Kort og Godt
Liker så godt når jeg kan legge "litt lag på lag" rufse, distresse, og male rundt med litt Gesso.


Herlige nostlagiske motiv..Gjerdet er en die cut fra Magnolia, (faktisk min aller første Magnolia dies;), og den er stanset ut i Kraft kartong og malt med Gesso.
Alt på denne tag'en er rester fra andre prosjekter, så det var bare å lime på, og da er det fort gjort..


Metall fra Tim Holtz, som jeg har malt den litt shabby med Dabber-Snow Cap, og en tag til å skrive en hilsen på.


Den søte lille charmsen er fra Kort og Godt
håper dere fant litt inspirasjon til alle restearkene deres;)
*
Tusen takk for besøket og alle koselige kommentarer
Ha en fin dag♥
Klem, Ellen

Produkter som er brukt:

1 kommentar:

Kreativelena sa...

Helt fantastisk. Tror til og med at jeg ble en smule forelsket i denne tagèn altså :-)