onsdag 1. mai 2013

Tilda with Peony tailes


Jeg har laget et kort med et motiv som ble fargelagt for lenge siden, og det må ha vært til en utfordring, for hvorfor ellers skulle jeg ha fargelagt Tilda i rosa og orange, hehe!!;))
I går åpnet HobbyHagen sin nettbutikk, som vi har lengtet etter, og ventet så på, men om ikke alle varene til linkene jeg legger ut er der, så blir det lagt til nye varer hver dag!!:)
*
Men, her er hun, Tilda with Peony tails, fra Sweet Crazy Love collectionDet ble et konfirmasjonskort, og ganske så vårlig!;)
Blomstene er fra WOC, og bladene er stanset ut med Clover die, fra Magnolia
Tilda er fargelagt med Copics.
Alle paneler er sydd med maskin, og malt med litt Gesso..her og der!;)


Jeg har skrevet opp hvilke farger jeg har brukt, men den må jeg lete etter på hobbyrommet, så de kommer senere!;))

Rammen rundt motivet er stanset ut med Movers and Shapers  Mini Clipboard Top and Bottom die , og jeg liker å bruke de litt "røffe" disene til jentekort!;)


Sommerfuglene er stanset ut med "Classic Butterflie" punch, fra Martha Stewart, og hjertetag'en med dies fra Magnolia-So wrapped lovely cutting die"
Denne nydelige rammen, som har en tekst fra Kort og Godt, kan kjøpes hos HobbyHagen..jeg har ikke sett de noen andre steder!;)



En av mine eldste tekststempler, fra Stempelglede♥. Her har jeg stanset ut med Spellbinders-Decorative Labels 32, og laget plass til en skrivetag inder, som er stanset ut med Marianne Design dies-Decorative tags

Nå skal våren nytes, og terrassen venter..men ennå med et pledd!;)
*
*
Tusen takk for alle koselig besøk, og inspirerende kommentarer♥
Take good care!
Klem, Ellen

1 kommentar:

Linda sa...

Lekkert kort med mye flott pynt,
og så lekkert du har fargelagt magnoliamotivet.