torsdag 25. april 2013

Shabby chic kort-"Til "mor"♥

Kortet mitt denne gang er laget til utfordringen-"til Mor", og jeg har ei som kan passe veldig godt til å få dette kortet, selv om jeg dessverre ikke har den kjære mamma'en min her lengre♥.
Jeg har brukt masse papirer fra "Pion Design-"Almas sewing room-Images 12x12, Cut it out, Tags, Blue rose og Blue Room.
Alle kanter, og litt på blomstene, er malt med Gesso, og/eller Dabber-Snow Cab, rufset og sydd med symaskin.
Ble et skikkelig lag på lag kort dette, med en tag på tvers under motivet, og litt osteklut;)





"Blondesnellen", med blonden,på er klippet ut fra arket "Cut out, 
Så puttet jeg en saks, og en nålholder med et par synåler inni!;))


Klippet ut en "knapp" som har blitt satt "i ramme og glass". Disse lekre rammene m. glass fåes på hobbyHagen. Fargen fra arket har nok lekket farge da jeg limte glasset på med Glossy Accent, men det ble bare litt nostalgisk og fint synes jeg;)




Veldig vakre motiver, i sarte og delikate vintage-farger♥.


Tagen, som ligger bak motivet, har fått en nydelig tekst som er fra Kort og Godt-M 149
De har såå mange vakre tekster, for alle anledninger, og jeg liker de utrolig godt♥:)
Metalcharmsen-"Singer symaskin" er kjøpt hos HobbyHagen, men det er jo det meste på kortet, ;)


Ene siden av innsiden, med tag fra "Tags"., og med god plass til å skrive en koselig hilsen til ei eldre, med sprek "forhenværende sydame"!;)


Innsiden har jeg stanset ut panel med Spellbinders-Exqusite Circles, og brukt en ny tekst fra Kort og Godt-M 153.

Ønsker dere en fin dag..
og Take good care♥

2 kommentarer:

Linda sa...

Nyyydelig kort med mange
flotte detaljer. :)

Regine sa...

lekkert kort! eg bare elsker den papirserien fra pion <3 du har laget et lekkert kort med masse detaljer... nydeligt :)