søndag 8. juli 2012

Et sommerkort, med Maja Design papirer


Hei hei!:)
Det r såå deilig å ha funnet frem både Copics'ene, og lysten til å fargelegge igjen, og det er takket være Siv/Copic Marker Norge, som ringt meg for å høre om jeg ville være med..og selvf. det ville jeg♥!:)
*
Men, over til mitt bidra, som er med Maja Design papirer/Vintage Summer, og motivet er "Saturated Canary-Springtime", og en drøm å fargelegge!
Alle paneler er sydd med symaskin.
Jaja..surrehue var for sent ute med denne, men håper på å komme videre, og få en nye sjans da♥!!:)
Som et ekstra tilskudd til det fargede gresset, punchet jeg ut 2 rader med/Martha S. Icicle punch, og festet p[ 3d puter, for litt mere dybde. 
Under motivet har jeg punchet ut med Vintage Doily punch, fra M.S.
Blomstene og Seambåndet er fra WOC, og den skjønne charmsen, og sommerfuglene som jeg har klippet ut fra et ark, kommer fra Kort og Godt.♥
Hjørnene er fra den nederste kanten, på arket, som vi som regel kaster!;)



Det ble et staffelikort!!;))
Vakkert tekststempel fra Vilda stamp.

Springtime♥
*
Jeg har brukt disse Copic' fargene.
Hud. E21, E00, E000, E0000, 
Hår. E49,E57, Y26,YR24,YR21,E50
Kjole, sko og leggings. B99, B97,B95,B91,B000, W5,W3,W2,W0
Strømper, blomster. RV99,RV95,RV93, RV91, R30 (gult på blomstene- Y26 og YR21
Gress.G99,YG67,YG63,YG21
Skygge rundt motivet. B00, BG000, og litt blender

Klem, Ellen

Ingen kommentarer: